Bouwjaar | 23-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.042 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-ZP-HV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.042 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-ZP-HV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rovemij |
Contactpersoon | Mike Runge |
Adres | Hofland 160 |
Postcode | 3641 GJ |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 239290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83532890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-rovemij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2007 - nov. 2008
Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 166 x 147 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.370 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 06-83532890 (Mike Runge)
Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Voor een indicatie kunt u foto's sturen. Samen met een juiste beschrijving van eventuele schades en een beschrijving van de technische staat van de auto.
Dat kunt u -appen naar 06-83532890. Wij reageren dan met een voorlopige, vrijblijvende prijsindicatie.
Onze auto's worden standaard afgeleverd met een geldige Apk-keuring en een vloeistoffen-controle.
U kunt optioneel kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket voor 595.- Deze bestaat uit:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties
- Een nieuwe Apk-Keuring
- 1 jaar AutoFirst pechhulp in heel Europa incuslief aanhangwagen-en caravan dekking.
Wie is Rovemij?
Autobedrijf Rovemij al tientallen jaren een succesvol autobedrijf in Mijdrecht. Wij zijn aangesloten bij AutoFirst; een van de grootste ketens van niet merkgebonden, onafhankelijke garage- en autobedrijven. Via die kwaliteits-organisatie houden wij onze kennis en vaardigheden up-to-date. Bijvoorbeeld door regelmatige bijscholingscursussen te volgen. Via AutoFirst houden wij onze (meet)apparatuur actueel voor de nieuwste merken en types die op de markt komen. En bieden wij onze klanten bijvoorbeeld landelijke en Europese pechhulp-service.
Wij zijn een universeel autobedrijf. Dat betekent dat wij de kennis, ervaring en middelen in huis hebben om alle automerken en -types te onderhouden en te repareren. Volgens de fabrikanteneisen en voorschriften. Daarom, wanneer wij aan een auto werken, blijven de fabrieksgaranties gewoon geldig. En natuurlijk zijn we lid van de BOVAG en RDW-erkend.
Occasions
In onze showroom staan doorgaans rond de 50 occasions. Van groot tot klein, in veel leeftijdsklassen, maar wel kritisch geselecteerd op prijs/kwaliteitsverhouding. Kom gerust, en vrijblijvend, bij ons kijken.
Via www.autofirst-rovemij.nl/beoordelingen kunt u lezen wat onze bestaande klanten van ons denken. Daar zijn we best trots op.
En hebt u een mooie occasion op de website gezien? Maar een bezoek overdag past echt niet in de agenda? Dan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).