Bouwjaar | 12-04-2017 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 249.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZH-563-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 8.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2017 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 249.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZH-563-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Adrem Autoverhuur |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Overste Den Oudenlaan 9 |
Postcode | 3527 KW |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2961140 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | Http://www.adremutrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.782 kg
Laadvermogen: 1.003 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
eschrijving
Renault Trafic Passenger 1.6 dCi L2H1 | 9 Persoons | Airco
Algemene gegevens
Tellerstand: 249.xxx km
Carrosserievorm: Personenvervoer
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Diesel
Bouwjaar: mrt. 2017
APK : 03-05-2025
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Zilver
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.598 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 71 kW (97 PK)
Topsnelheid: 153 km/u
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Wielbasis: 350 cm
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 1.152 kg
GVW: 2.965 kg
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 9
Lengte/hoogte: L2H1
Financiële gegevens
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen BTW terugvorderen van de belasting)
Exterieur
Achterdeuren
Achterdeuren met raam
Centrale deurvergrendeling
Radio met aux aansluiting
Stootlijsten
Interieur
Airco
Bekerhouders
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Boordcomputer
Radio
Veiligheid
ABS
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag passagier uitschakelbaar
Anti doorSlip Regeling
Derde remlicht
ESP
Lichtsensor
Startonderbreker
Overige
Elektrisch bedienbare ramen voor
Elektrisch bedienbare spiegels
Getint warmtewerend glas
Radio met USB aansluiting
Schuifdeur rechts
Stuurbekrachtiging
Stuur verstelbaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!