Bouwjaar | 10-08-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.364 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-RS-SP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 12.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.364 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-RS-SP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Priem BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uitweg 15a |
Postcode | 3645 TA |
Plaats | Vinkeveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jospriem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2001 - aug. 2006
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 138 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 198 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.691 kg
Laadvermogen: 1.069 kg
GVW: 2.760 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 652 - € 683 per kwartaal
Een occasion om van te dromen. Deze Renault Trafic Combi brengt behalve een pittige 82 PK motor en een vriendelijke kilometerstand ook de nodige extra's mee. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap.
Ook is de Renault uitgerust met: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
1x sleutel aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
BEZICHTIGING OP AFSPRAAK*.
* Zaterdagen bij voorkeur op afspraak; geopend van 0900-1600uur
EXTRA SERVICE:
WHATSAPP 0611 41 7949 voor vragen over een occasion of het uit wisselen van fotos van uw inruilauto.
TELEFOON: 0297-77 8494 direct contact met de afdeling verkoop
Alle occasions staan schoon en droog binnen in een overdekte showroom van 1500 m2
Inruil van uw huidige auto is mogelijk & volledige fotoreportage van deze occasion is te zien op www.jospriem.nl.
PRIJS is op basis van zo meenemen: Liever kopen met een AFLEVERPAKKET "meest gekozen pakket 595 EURO". (zie op www.jospriem.nl/GARANTIE wat u daar voor terug krijgt)
FINANCIEREN; http://www.leasefabriek.nl/voertuigen-dealer/?dealer_id=32106
WAT ZEGGEN ANDEREN OVER ONS: zie link
https://mobiliteit.klantenvertellen.nl/beoordelingen/autobedrijf-jos-priem/13813
NIEUWSTE OCCASIONS WILT U ALS 1E WETEN, MELD U ZICH AAN OP FACEBOOK; zie link
https://www.facebook.com/pages/Autobedrijf-Jos-Priem/240779316012247?fref=ts
ONZE GARANTIE mogelijkheden vindt u op: zie link
http://www.jospriem.nl/garantie.html
http://www.autotrust.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!