Renault Trafic Blue dCi 170pk T29 L2H1 LIMITED Dubbele Cabine #273 van 350 Camera | Climate | Navi | Parksens. | Trekhaak

€ 54.990,- excl. BTW

Bouwjaar 25-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.985 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic Blue dCi 170pk T29 L2H1 LIMITED Dubbele Cabine #273 van 350 Camera | Climate | Navi | Parksens. | Trekhaak


€ 54.990,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.985 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Utrecht
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Meijewetering 1
Postcode 3543 AA
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2412512 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Dit betreft een demonstratievoertuig waarvan wij iedere eerste week van de maand de kilometerstand aanpassen naar de op dat moment actuele stand. Wilt u weten of deze auto beschikbaar is en wat de huidige exacte kilometerstand is? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag!

Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.

Als een echte Franse auto onderscheidt ook deze Renault Trafic zich met zijn doordachte vormgeving en uitstekende rijkwaliteiten. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en verstelbare lendensteunen horen tot de voorzieningen op deze auto.

Een cockpit, een informatiecentrum... Wat is de cabine eigenlijk niet? Dankzij het digitale dashboard bent u van alles op de hoogte. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. En deze auto heeft ook draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie