Renault Trafic 2.5 dCi T27 L1H1 123000 km nap

€ 5.995,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-08-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 123.284 km
Deuren 5
Kenteken 06-VHZ-7
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Trafic 2.5 dCi T27 L1H1 123000 km nap


€ 5.995,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 123.284 km
Deuren 5
Kenteken 06-VHZ-7
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend metallic

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 1.110 kg
GVW: 2.820 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken

Deze Renault Trafic komt uit 2007, werd geleverd van 01-09-2006 tot 31-05-2010 en kostte toen € 40.141,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 107 kW (145 PK) en een cilinderinhoud van 2464 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 173 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,8 liter per 100 km en hij weegt 1710 kg. De APK is geldig tot 15-06-2025.


Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z'n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Renault Trafic voorzien van parkeersensoren! De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch van motregen tot noodweer, de regensensor reageert direct. U vindt in deze auto ook airconditioning. De uitrusting van deze Renault is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.

= Bedrijfsinformatie =

Voertuig tenaamstelling is tegenwoordig ook op locatie mogelijk! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) Bel voor een afspraak!

Let op! bovengenoemde prijs is een meeneemprijs, Wilt u de auto afgeleverd hebben dan bieden wij de volgende pakketten aan:

Pakket Brons: Olie servicebeurt incl. filter, Schoonmaken, Autocheck op 15 punten, Garantie 3 maanden ,Kosteloos tenaamstelling
€595,-
Pakket Zilver: Grote Beurt, Professionele Poetsbeurt , Nieuwe APK, Autocheck op 30 punten, Garantie 6 maanden, Kosteloos tenaamstelling
€895,-
Pakket Go

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie