Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Work Edition Airco | Navi | Parksens. achter | Trekhaak

€ 17.990,- excl. BTW

Bouwjaar 22-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 61.314 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Work Edition Airco | Navi | Parksens. achter | Trekhaak


€ 17.990,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 61.314 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gemini 1
Postcode 3824 MH
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4635104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.291 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK. Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.

Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. Dat geldt al helemaal voor deze Renault Trafic, met zijn tellerstand van 61314 kilometer en zijn bouwjaar 2021. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED koplampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Zonder uw ogen van de weg te halen bedient u de radio met de audiobediening op het stuurwiel. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. U bent in deze Renault ook voorzien van airconditioning, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

U geniet nog meer van het rijden met uw Renault omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze prijzen zijn 12 maanden BOVAG garantie en een geldig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie