Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L1H1 Comfort | Nette origineel NL bus | Dealer onderhouden | PDC Achter | Cruise Control | DAB | Airco | LED Koplampen |

€ 15.840,-

Bouwjaar 29-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 45.965 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L1H1 Comfort | Nette origineel NL bus | Dealer onderhouden | PDC Achter | Cruise Control | DAB | Airco | LED Koplampen |


€ 15.840,-

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 45.965 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verbree IJsselstein
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Panoven 70
Postcode 3401 RB
Plaats Ijsselstein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6868277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverbree-ijsselstein.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 1.240 kg
GVW: 2.945 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard (inbegrepen): - Minimaal 9 maanden APK keuring - Aflevercheck van alle vloeistoffen, bandenspanning en verlichting - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing)

Hartelijk dank voor uw interesse in deze kwaliteitsoccasion, erg leuk dat u deze auto bij ons heeft gevonden! Heeft u vragen over deze auto of de beschikbaarheid? Neem gerust contact op met onze verkopers: Tobias, Mark of Ton. Zij zijn te bereiken op 030-6868277 of via whats-app op het nummer 030-6868276. Deze auto bevindt zich op één van onze twee locaties, wij informeren u vooraf graag waar u deze auto kan bekijken.

Waarom kiezen voor deze kwaliteitsoccasion:
- Het is een zeer nette auto die schadevrij en rookvrij is.
- Het is een origineel Nederlandse auto.
- Deze auto is dealer onderhouden.
- U kunt deze auto direct rijden en financial lease is bij ons mogelijk! Wanneer u uw KVK opstuurt ontvangt u binnen 24 uur reactie.
- Het is een BTW auto, de getoonde vraagprijs is exclusief BTW.
- De kilometerstand wordt 100% gegarandeerd door de NAP pas die wij bij de auto leveren.
- Deze auto is voorzien van een trekhaak en mag tot 2.000kg geremd trekken.
- Dit exemplaar is als 2.0 dCi 120 T29 L1H1 Comfort uitvoering compleet uitgerust, zie de specificatielijst voor alle opties. Heeft u vragen over de uitrusting van deze auto? Neem gerust contact met ons op.
- De volledige autodocumentatie is aanwezig inclusief de handleiding, het onderhoudsboekje en twee autosleutels.
- U kunt profiteren van diverse verzekerings- en financieringsmogelijkheden.

Het kopen van een andere auto is meestal een grote uitgave, wij begrijpen dat u zekerheid wilt voor een goede prijs. De verkoopprijs is inclusief minimaal 9 maanden APK keuring, tenaamstellen voertuig en eventueel vrijwaren inruilvoertuig. Wilt u meer zekerheid? Voor €495 afleverkosten bieden wij u onderstaande extra zekerheden:
- 3 maanden garantie op de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie