Renault Trafic 1.9 dCi L1H1

€ 2.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-04-2002
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 278.296 km
Deuren 5
Kenteken 77-BD-DF
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.870 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2002
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 278.296 km
Deuren 5
Kenteken 77-BD-DF
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.870 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend metallic

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.675 kg
Laadvermogen: 1.025 kg
GVW: 2.700 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Emissieklasse: Euro 3

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken

Deze Renault Trafic komt uit 2002, werd geleverd van 01-09-2001 tot 01-08-2006. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1870 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,9 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,7 liter per 100 km en hij weegt 1675 kg. De APK is geldig tot 09-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 538,- per kwartaal.

Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. En deze auto heeft ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.

= Bedrijfsinformatie =

Voertuig tenaamstelling is tegenwoordig ook op locatie mogelijk! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) Bel voor een afspraak!

Let op! bovengenoemde prijs is een meeneemprijs, Wilt u de auto afgeleverd hebben dan bieden wij de volgende pakketten aan:

Pakket Brons: Olie servicebeurt incl. filter, Schoonmaken, Autocheck op 15 punten, Garantie 3 maanden ,Kosteloos tenaamstelling
€595,-
Pakket Zilver: Grote Beurt, Professionele Poetsbeurt , Nieuwe APK, Autocheck op 30 punten, Garantie 6 maanden, Kosteloos tenaamstelling
€895,-
Pakket Goud: Grote Beurt, Professionele poetsbeurt, Polijst beurt, interieur reiniging, Ozonbehandeling, Autocheck 30. punten , Nieuwe APK, Garantie 12 maanden Kosteloos tenaamstelling Unieke Inzoeven sleutelhanger
€1195,-

Heeft u vragen of interesse bel dan bovenstaand nummer. Wilt u langskomen ? bel dan altijd even van te voren op om verrassingen te v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie