Bouwjaar | 24-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 228.048 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-589-Z |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 228.048 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-589-Z |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Knoop Breukelen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kareldoormanweg 47 |
Postcode | 3621 GT |
Plaats | Breukelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 266144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopweb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.740 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- KNOOP BASIS PAKKET (inbegrepen):
- Geldige APK
- Tenaamstelling
- KNOOP PAKKET 1 (€ 395 meerprijs):
- APK-Keuring
- Tenaamstelling
- NAP check
- Reinigen Interieur
- Gewassen
- Vloeistoffen check
- Brandstof (20 liter)
- Inspectierapport aanwezig
- 12 maanden Basis CarGarantie
- (Europadekking bij alle merkdealers!)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie; Nieuwe APK
- KNOOP PAKKET 2 (MEEST GEKOZEN) (€ 795 meerprijs):
- APK-Keuring
- Tenaamstelling
- NAP check
- Reinigen interieur
- Gewassen
- Vloeistoffen check
- Brandstof (20 liter)
- Inspectierapport aanwezig
- Onderhoudsbeurt
- 6 maanden Comfort CarGarantie
- (Europadekking bij alle merkdealers!)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): Car garantie; Nieuwe APK
- KNOOP PAKKET 3 (€ 995 meerprijs):
- APK-Keuring
- Tenaamstelling
- NAP check
- Reinigen interieur
- Gewassen
- Vloeistoffen check
- Brandstof (20 liter)
- Inspectierapport aanwezig
- Onderhoudsbeurt
- 12 maanden Comfort CarGarantie
- (Europadekking bij alle merkdealers!)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): Car garantie; Nieuwe APK
Overige informatie
Basiskleur: wit / wit
Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. Zoals deze Renault Trafic bijvoorbeeld. Hij heeft 228048 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2015. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Renault
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!