Bouwjaar | 04-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 191.196 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VT-919-S |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 9.999,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 191.196 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VT-919-S |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kanjerautoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fluorweg 51E |
Postcode | 3812 RW |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39419996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kanjerautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.636 kg
Laadvermogen: 1.102 kg
GVW: 2.740 kg
Interieur
Interieur: Rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
Aangeboden,
Renault Trafic 1.6 DCI 88KW 6 BAK AIRCO/CRUISE
Compleet onderhouden bus van 2e eig, geen afgetrapte werkbus!
Recent rondom remmen vervangen, 4x All seasons Continental banden met nieuwe velgen.
Onderhoud van auto is compleet, instapklaar om te werken.
Voorheen een rijksdienst auto geweest en goed behandeld.
Heeft zelfs een standkachel en elektra punten in de cabine achter.
Met trekhaak affabriek.
Flitsers in de bumpers voor en achter.
Dakdragers cadeau erbij.
De 1.6 dci is oersterk met de 88kw en 6 bak ook heel erg zuinig!
Cruise controle en begrenzer aanwezig.
Verstuivers vorig jaar aangepakt! i.c.m. grote beurt.
Werkelijk waar in nette staat.
Let op geen addblue waardoor je geen gezeik krijgt met hoge kosten!
= Bedrijfsinformatie =
Kortom een leuk wagentje die met de juiste liefde nog veel kilometers kan maken!
Voor meer informatie of een gratis bezichtiging kunt u contact met ons opnemen. Iedere dag tot 21.00 uur bereikbaar via:
Bellen, WhatsApp en SMS: 0639419996
Bezichtigingen zijn enkel op afspraak.
Inruil mogelijk:
Heeft u interesse in inruil? Stuur ons enkele foto's en basisinformatie over uw auto, en wij zullen u zo snel mogelijk een inruilvoorstel doen. U kunt ons bereiken via WhatsApp, de Marktplaats chat omgeving, of door te bellen naar: 0639419996
Is deze auto niets voor u? Kijk bij onze andere advertenties wellicht zal een andere voertuig u aanspreken.
Met vriendelijke groet,
Kanjer
Zet en druk/fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Onze prijzen zijn scherp en zorgvuldig bepaald en in dit geval een meeneemprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!