Bouwjaar | 16-01-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 260.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-583-N |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 8.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 260.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-583-N |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Vianen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 19 |
Postcode | 4131 NK |
Plaats | Vianen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28682827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumvianen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Constructiejaar: 2015
Cabine: dubbel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.711 kg
Max. trekgewicht: 2.940 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Van eerste eigenaar Renault Trafic 1.6 dCi T29 103KW 140PK L2H1 DC Dubbel Cabine uit het jaar 2015. 6 Stoelen. Pas onderhoudsbeurt gehad. Wordt geleverd met 2x originele sleutels. Voorzien van o.a. Navigatie en Airco. Rijdt en schakelt zeer goed, kilometerstand is origineel aantoonbaar door middel van een Tellersrapport (NAP).
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Vianen is een autobedrijf wat zich volledig heeft gespecialiseerd in de in en verkoop van (jong) gebruikte auto's, waarbij betrouwbaarheid en kwaliteit voorop staan. De auto's zijn grotendeels afkomstig van de eerste of tweede eigenaar.
Op de standaard vragen zoals Is de auto nog beschikbaar of Wat is je uiterste prijs wordt helaas niet gereageerd.
Disclaimer
Wij besteden veel zorg aan onze website, maar de adverteerder is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid kun je contact opnemen met ons.
Wilt u per bank betalen, denk aan uw dag limiet. Graag verhogen minimaal 4 uur voordat u de auto komt ophalen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!