Renault Rafale Full hybrid 200 E-Tech esprit Alpine | Achteruitrijcamera | Adaptive Cruise Control | Blind Spot Warning
€ 53.140,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Renault Rafale Full hybrid 200 E-Tech esprit Alpine | Achteruitrijcamera | Adaptive Cruise Control | Blind Spot Warning
€ 53.140,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hans Jongerius Woerden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 16 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansjongerius.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 1334208
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Actieradius: 1234 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 187 x 161 cm
Wielbasis: 274 cm
Draaicirkel: 12 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.653 kg
Laadvermogen: 528 kg
GVW: 2.181 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1753 kg
Verwachtte leveringsdatum: 04-10-2024
Geadverteerde prijs is inclusief extra voordeel, opties en onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto aan de consument. Actieperiode loopt van 1 augustus tot 31 augustus 2024 en is alleen geldig bij aankoop van een Renault personenauto uit voorraad met een uiterste registratiedatum van 30/9/2024. niet in combinatie met andere acties. Actie betreft een particuliere actie. Bij zakelijke aanschaf doen we u graag een scherp voorstel. Neem contact met ons op. Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van daadwerkelijke uitvoering. Typefouten voorbehouden.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Rafale | Hoogterecord
Renault heeft een reputatie als het gaat om topmodellen. In het verleden wist Renault te imponeren met de Safrane. Het toonde lef met de Avantime. Het wist te innoveren met de Espace en was modieus met de Vel Satis. Nu komt daar een nieuw topmodel bij. Is de "Rafale" net zo baanbrekend?
De Rafale is het topmodel van Renault. De Rafale is technisch heel gemiddeld en onderscheidt zich daarom met het uiterlijk, de ruimte en de aandacht voor details.
Plus
- daadkrachtige hybride-motor
- zeer ruim
- Uitmuntend weggedrag dankzij vierwielbesturing
Min
- zuinig, maar concurrentie is zuiniger
- matig zicht in binnenspiegel
- vierwielbesturing komt alleen tot zijn recht bij zeer hoge snelheden
Conclusie
Is de Rafale net zo baanbrekend als topmodellen uit het verleden van Renault? Nee, helaas niet. De Rafale is de zoveelste SUV van Renault en deelt bovendien veel techniek met de andere SUV's. Toch heeft de Rafale wel een eigen karakter dankzij de mix van SUV en coupé. Het geavanceerde onderstel met vierwielbesturing zorgt ervoor dat de Rafale zich niet beperkt tot alleen een veelbelovend uiterlijk.
De hybride-aandrijving zorgt voor comfort, prima prestaties en een beschaafd verbruik. Dat maakt de Rafale naast bijzonder ook verstandig. En daar zit het grote verschil met de illustere voorgangers! Die werden weliswaar bewonderd om hun eigenzinnige karakter, maar nauwelijks verkocht. De Avantime en Vel Satis waren zelfs goed voor diepterecords in de verkopen van Renault. Dit keer is innovatiedrang vervangen door stijl, en eigenzinnigheid door functionaliteit, dus moet de Rafale wel een hoogterecord worden.