Bouwjaar | 19-11-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.408 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-PT-GT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 1.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-11-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.408 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-PT-GT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kanjerautoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | op afspraak |
Postcode | |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39419996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kanjerautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Auto heeft alleen op de achterbumper lichtelijke kleurverschil en airbag lampje brandt vermoedelijk door een oude connector.
= Bedrijfsinformatie =
Kortom een leuk wagen die met de juiste liefde nog veel kilometers kan maken!
Voor meer informatie of een gratis bezichtiging kunt u contact met ons opnemen.
Iedere dag tot 21.00 uur bereikbaar via:
Bellen, WhatsApp en SMS: 0639419996
Bezichtigingen zijn enkel op afspraak.
Beperkte inruil mogelijk:
Heeft u interesse in inruil? Stuur ons enkele foto's en basisinformatie over uw auto, en wij zullen u zo snel mogelijk een inruilvoorstel doen. U kunt ons bereiken via WhatsApp, de Marktplaats chat omgeving, of door te bellen naar: 0639419996
Is deze auto niets voor u? Kijk bij onze andere advertenties wellicht zal een andere voertuig u aanspreken.
Met vriendelijke groet,
Kanjer
Zet en druk/fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Onze prijzen zijn scherp en zorgvuldig bepaald en in dit geval een meeneemprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!