![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-04-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 261.560 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-TTJ-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 261.560 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-TTJ-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Dallas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sextant 1-5 |
Postcode | 3813 VS |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29048849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandeldallas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.812 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GRAAG BELLEN VOOR VERTREK WE HEBBEN 2 LOCATIES!
Bekijk ons op Instagram:(@Autohandeldallas) voor de nieuwste video's van de occasions.
-------------------------------------------------------------------------
INRUIL MOGELIJK MET UW HUIDIGE VOERTUIG.
Autohandel Dallas is een jong groeiend bedrijf, meer occasions bekijken? Www.autohandeldallas.nl Geen aflever kosten. Wilt u financiering vraag naar de voorwaarden! Voor meer informatie kunt u mij bellen: 0629048849. U kunt altijd een afspraak inplannen buiten de openingstijden.
We zijn aangesloten bij de VWE,RDW en de Nationale Autopas(NAP)
Maandag tot zaterdag 10:00 tot 22:00
Zondag 12:00 tot 20:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
![Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4116/renault-megane.jpg)
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!