Bouwjaar | 18-06-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 91.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-373-ZZ |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 91.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-373-ZZ |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seval e Cargo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ter Aaseweg 18b |
Postcode | 3626 AA |
Plaats | Nieuwer-Ter-Aa |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 744028 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sevalemobility.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer nette 11m3 bestelbus van 1ste eigenaar met 91.436 km
Renault Master L2H2 | Euro 6 | 3 zits | cruise | 91.436 km
- Kenteken: V-373-ZZ
- Merk: Renault
- Model: Master
- Tellerstand: 91436 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 2051 kg
- Max. massa voertuig: 3300 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Hoogte: 250 cm
- Laadruimte lengte: 303 cm
- Laadruimte breedte: 176 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Wielbasis: 3680 mm
Pakket: Airco pakket
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control
- Lendesteunen (verstelbaar)
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 3 persoonsuitvoering
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Lat om lat betimmering
- Middenstoel klapbaar met bureau opstelling
- Tussenschot volledig
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- zeer goede staat voor klant in verkoop 1ste eigenaar
- onderhoud historie ter inzage
- reparatie advies tegen meerprijs uit te voeren
- kleinebeurt 265,00
- dashboard klep 122,50
- hele lichte gebruikers schade nihil
LET OP!!
Deze Renault Master wordt verkocht aan particulieren en ondernemers voor de inclusief btw prijs van € 16.879,50.
Ondernemers kunnen de btw terugvorderen.
De bus wordt niet verkocht via de margeregeling.
Seval e Cargo
Ter Aaseweg 18 b
3626 AA Nieuwer-Ter-Aa
0348-744028
info@sevalecargo.com
www.sevalemobility.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!