Renault Laguna Grand Tour 1.6i 16V Business Xenon Shuif/kanteldak e APK High Teck Mooi

€ 2.494,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-06-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.588 km
Deuren 5
Kenteken 62-XK-HB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Renault Laguna Grand Tour 1.6i 16V Business Xenon Shuif/kanteldak e APK High Teck Mooi


€ 2.494,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.588 km
Deuren 5
Kenteken 62-XK-HB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 177 x 144 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Deze Renault Laguna Grand Tour komt uit 2007, werd geleverd van 23-11-2005 tot 31-10-2007 en kostte toen € 29.174,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 82 kW (111 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 194 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,7 liter per 100 km en hij weegt 1280 kg. De APK is geldig tot 02-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
-
-
Opschieten, stilstaan, uren maken... uw werk vraagt al genoeg van u. Met deze zakenauto krijgt u er ook veel voor terug. De aandrijving van deze Renault komt voor rekening van een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook schuif- en kanteldak, 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare voorstoelen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. Altijd uw handen vrij om deuren of bagageklep te openen, dankzij de keyless entry. Deze Renault is voorzien van lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en lederen versnellingspook.

We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Van Den boog Automotive.



Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.

Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie