![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-03-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-ZN-DR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 2.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-ZN-DR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dikkenberg Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Betsy van Goorstraat 56 |
Postcode | 6702 DC |
Plaats | Wageningen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48787745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dikkenbergautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Hierbij aangeboden, deze in goede staat verkerende Renault Clio Estate. Altijd netjes dealer onderhouden. Airco cruisecontrol
Wekt deze advertentie uw interesse? Neem contact op voor een afspraak.
Renault Clio Estate 1.2-16V Expression Airco Elek ramen
- Kenteken: 77-ZN-DR
- Merk: Renault
- Model: Clio Estate
- APK tot: 29-12-2024
- Tellerstand: 171000 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1149 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: D4F D7
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 1085 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 420 cm
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Sportpakket Exterieur
- Mistlampen voor
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Bagagedek
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
www.dikkenbergautomotive.nl
Betsy van Goorstraat 56
info@dikkenbergautomotive.nl
0648787745
Wij zijn enkel op afspraak geopend
Dikkenberg Automotive is niet aansprakelijk voor fouten of typfouten in advertenties
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
![Autotest | Renault Clio Volwassener geworden](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10219/renault-clio-hybrid-145-esprit-alpine.jpg)
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.