Bouwjaar | 28-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.834 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-582-TV Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 20.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.834 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-582-TV Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Simonis Vianen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sportlaan 10 |
Postcode | 4131 NN |
Plaats | Vianen Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 376512 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfsimonis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - feb. 2022
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 103 kW (140 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.241 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze zeer complete en jonge Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Intens automaat is een origineel Nederlands geleverde auto en is uitgevoerd in de prachtige kleur "Orange Valencia".
De Renault Clio is uitgerust met o.a. groot 9,3" multimediascherm met navigatie, Rondom zicht camera, Parkeersensoren voor en achter, Automatisch geregeld airconditioning, Kunstleder / stof bekleding, Cruise control + Snelheidsbegrenzer, Lichtmetalen wielen, Apple Carplay en Anroid auto, Bluetooth, LED verlichting, Rijstrooksensor met correctie, Regen en Lichtsensor, Bluetooth telefoonconnectiviteit, DAB audio, enz....
De prijs is een zo meeneemprijs incl. geldige APK t/m 28-01-2026 !
Optioneel: Afleverpakket: + € 425,- ( Afleverbeurt + 12 mnd. Bovag garantie + Nieuwe APK + Wassen / Poetsen ).
Voor meer informatie of het maken van een proefrit kunt u altijd contact met ons opnemen.
Autobedrijf Simonis Vianen
Sportlaan 10
4131NN VIANEN UT
Tel. 0347-376512
E-mail: verkoop@renault-simonis.nl
Website: www.autobedrijfsimonis.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.