Bouwjaar | 10-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.078 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-858-VF Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.078 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-858-VF Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Nieuwegein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veluwehaven 2 |
Postcode | 3433 PW |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6080000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2021 - jun. 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 107 kW (145 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.338 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.896 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Renault Captur. Het is een auto uit 2022. Twijfelt u nog tussen rijden op benzine of elektrisch? Niet nodig. Deze hybride Renault Captur doet het allebei. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Extra opties op deze auto zijn: regen- en lichtsensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!