Renault Arkana 1.6 E-Tech Hybrid 145 R.S. Line | Trekhaak

€ 27.900,-

Bouwjaar 17-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.226 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Renault Arkana 1.6 E-Tech Hybrid 145 R.S. Line | Trekhaak


€ 27.900,-

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.226 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Zeist Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Odijkerweg 54
Postcode 3709 JH
Plaats Zeist
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6988069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2023

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Vooras: Bandenprofiel links: 2 mm; Bandenprofiel rechts: 2 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 457 x 180 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.961 kg
Max. trekgewicht: 760 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change'. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. Op zelfs de koudste ochtend biedt de stoelverwarming een heerlijk welkom. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. De jeugd is niet los te maken van hun smartphone, en dat zie je ook aan deze jonge auto. Via een speciale app staat u overal en altijd in contact met uw vierwieler. Superhandig! Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. De uitrusting van deze auto is met kruisend verkeer detectie, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk comple

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Arkana | Modieus door de stadsjungle

Een combinatie van een SUV en een coupé is niet nieuw. Het is zelfs logisch, want hiermee wordt het begeerlijke van de ene auto met de functionaliteit van de andere gecombineerd. Tot nu toe was deze combinatie echter alleen voorbehouden aan zogenaamde "premium" merken met de bijbehorende "premium" prijskaartjes. Renault introduceert nu de Arkana: een coupé SUV tegen een heel gewone prijs.

Autotest | Renault Arkana Modieus door de stadsjungle

De Renault Arkana is een SUV met de lijnen van een coupe. De grootste charme komt echter niet van het uiterlijk, maar van de uitmuntende rijeigenschappen. Ondanks het lijnenspel ruim van binnen.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • onderscheidende vormgeving
  • ruim en praktisch

Min

  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

Renault introduceert als een van de weinige niet-premium merken een SUV-coupé. Dat leidt tot twee vragen: weet de Arkana een exclusief gevoel te geven? En rijdt de Arkana echt anders dan een traditionele SUV?

Naast een SUV-coupé van een premium-merk is de Arkana minder weelderig. Bovendien geeft de cabine niet het knusse en geborgen gevoel dat hoort bij een coupé. De sportieve aankleding maakt echter een hoop goed, waardoor de Arkana wel degelijk een exclusiever gevoel geeft dan een doorsnee SUV. Niet onbelangrijk: ondanks al het uiterlijk vertoon is de Arkana vrijwel even ruim als een conventionele SUV, ook achterin.

Wanneer opnieuw een vergelijking wordt gemaakt met de duurdere merken, dan biedt de Arkana beduidend minder vermogen en daarom zijn de prestaties ook minder. De bijterige remmen en de uitmuntende wegligging zorgen echter toch voor een sportief karakter. Bovendien kan de lichtere (hybride) motor van de Arkana ook als voordeel worden gezien, want mede hierdoor is de Renault voordeliger in aanschaf en gebruik. Zo kan iedereen modieus door de stadsjungle!

Deel deze advertentie