Bouwjaar | 15-02-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.451 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-566-NS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 379 kW (516 pk) |
€ 104.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.451 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-566-NS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 379 kW (516 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automakelaar aan Huis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17O |
Postcode | 3641 RP |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automakelaaraanhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 850 Nm
Aandrijving
Actieradius: 490 km
Transmissie
Transmissie: 2 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 496 x 197 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.285 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.875 kg
Accu
Accu: 93 kWh
Accu laden: 22 kW
Accu snelladen: 270 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 5
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 5% tot 80%: 323 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Geavanceerde technologie verpakt in aantrekkelijk design. Met deze Porsche Taycan Sport Turismo rijdt u elektrisch in stijl. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. Deze auto uit 2022 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 17210 kilometer. Altijd al een voorliefde gehad voor een lederen interieur? Deze heeft het. Evenals een elektrisch bedienbare achterklep. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Ja, en die luchtvering, dat is wel heel prettig hoor. Stabiliteit, weinig windweerstand, optimaal contact met de weg. Een erg fijne extra. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Porsche Taycan Sport Turismo. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! De kwaliteit van de matrix LED-verlichting geeft het gevoel dat u bij daglicht rijdt. Tot de uitrusting van deze Porsche behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en dakspoiler.
Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. Het digitale dashboard zorgt voor een super functionele display van reisinformatie. Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de i
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Taycan | Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank
Bij de ontwerpers van Porsche stroomt benzine door de aderen. En dat geldt ook voor de klanten. Zij willen een optimaal gevoel met puur mechaniek om volop te kunnen genieten van een auto. Maar of ze nu willen of niet: ook Porsche moet over op elektrisch rijden. Weet de eerste volledig elektrische auto van Porsche, de Taycan, ook de meest verstokte "petrol head" te overtuigen?
De Porsche Taycan is een elektrisch aangedreven auto met het pure, mechanische karakter van een traditionele Porsche. Desondanks biedt de Taycan ook alle voordelen van elektrisch rijden.
Plus
- moderne techniek gecombineerd met traditionele Porsche-gevoel
- snel, stil en uitstootvrij
- sportief en comfortabel
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- onbruikbaar klein dashboardkastje
Conclusie
Weet de elektrisch aangedreven Taycan de traditionele Porsche-rijder voor zich te winnen? Ja, zeker! Afgaande op de technische specificaties verschilt de Porsche niet significant van andere elektrische auto's. Op papier leveren andere merken zelfs betere prestaties voor beduidend minder geld. Het verschil zit in de presentatie!
De elektrische Taycan heeft het pure, mechanische en soms zelfs onbehouwen karakter dat sportwagens met verbrandingsmotor zo spectaculair maakt. Terwijl andere elektrische sportwagens venijnig snel zijn, is de Porsche Taycan machtig. En terwijl de Taycan alle voordelen van elektrisch rijden biedt, etaleert de auto de digitale techniek niet, maar geeft juist het vertrouwde Porsche-gevoel.