Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.911 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-494-BX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.911 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-494-BX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Leusden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderinslag 8 |
Postcode | 3833 BP |
Plaats | Leusden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4949911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumleusden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Standaard zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 72 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
Standaard o.a. uitgerust met:
- Sport Chrono Pakket
- Porsche Active Suspension Management (PASM)
- 20 inch Cayenne Design wiel
- Panoramadak (vast)
- Klimaatregeling
- Sportstoelen voorin (8-voudig elektrisch verstelbaar)
- Porsche Communication Management (PCM) incl. navigatie, audio interface en spraakbediening
- Connect Plus incl. realtime/online verkeersinformatie, Apple CarPlay, telefoonmodule en draadloos internet
- Hifi-luidsprekersysteem met 10 luidsprekers, 150 watt systeemvermogen
= Bedrijfsinformatie =
Centraal gelegen in Nederland vindt u, in een prachtig en ruim opgezet pand, Porsche Centrum Leusden.
Porsche Centrum Leusden is het adres voor de aanschaf, onderhoud en reparatie van zowel nieuwe als gebruikte Porsches. Wij mogen niet zomaar als enige dealer in Nederland de Carrera GT onderhouden.
U komt bij ons in "de wereld van Porsche". U beleeft een tocht door de rijke Porsche geschiedenis, de nieuwste modellen en de mooiste Porsche Occasions worden gepresenteerd in een pitstraat. Maar ook voor originele Porsche Design Driver's Collection en de meest bijzondere evenementen bent u bij Porsche Centrum Leusden aan het juiste adres.
U voelt en ademt de werkelijke "Passie van Porsche"
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!