![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 18-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.528 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 499 kW (680 pk) |
€ 124.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.528 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 499 kW (680 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2019 - jun. 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 500 kW (680 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 405 kW (551 PK)
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 36 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.510 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 3.095 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.8 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,3 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Porsche Cayenne Coupé 4.0 Turbo S E-Hybrid | Burmester | InnoDrive | Led-Matrix | Sportuitlaat |
Exterieur: Zwart
Interieur: Leder zwart
Eerste toelating: 18-10-2019
Kilometerstand: 55.528 km
22 inch 911 Turbo Design wiel
4-zone automatische airconditioning
Achterasbesturing
Burmester 3D High-End Surround Sound System
Comfortstoelen achter 2+1
Comforttoegang
Dakspoiler hoogglans zwart gespoten
Digitale radio
Dorpellijsten geborsteld aluminium, donkerzilver, met verlichting
Exclusive Design tiptronic hendel
Geluid- en warmtewerende privacybeglazing
Interieurpakket aluminium rhombus
Led-achterlichten inclusief lichtstrip met getint glas
Led-matrix koplampen met getint glas inclusief PDLS Plus
Netsnoer voor 5-pins 16 A/400 V industrieel stopcontact rood
ParkAssistent voor en achter incl. Surround View
Porsche embleem op hoofdsteunen
Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruise control
Rijstrookwisselhulp
Rokerspakket
Sfeerverlichting
Smartphone-opbergvak
Soft-Close portieren
SportDesign Pakket hoogglans zwart
Sportuitlaatsysteem incl. ronde sporteindpijpen zwart
Stoelventilatie voorin
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
![Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/523/porsche-cayenne.jpg)
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!