Porsche 911 Cabrio 964 EVOMAX11 Classic | Targa | CARBON RACE SEATS | TÜV |

€ 525.000,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-03-1994
Categorie Oldtimer
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.990 km
Deuren 2
Kenteken R-876-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 Cabrio 964 EVOMAX11 Classic | Targa | CARBON RACE SEATS | TÜV |


€ 525.000,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-03-1994
Categorie Oldtimer
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.990 km
Deuren 2
Kenteken R-876-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDM Cars Utrecht BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Waterveste 2
Postcode 3992 DB
Plaats Houten
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdmcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • lederen bekleding
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modelreeks: sep. 1993 - sep. 1997

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 275 km/u

Maten
Wielbasis: 227 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 225 g/km
Emissieklasse: Euro 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Porsche 911 964 EVOMAX11 Classic | Targa | CARBON RACE SEATS | TÜV

Exterieur: Grey
Interieur: Leder, Black/brown

Eerste toelating: 17.03.1994
Kilometerstand: 5.990 km


RACING ENGINE
The claim of the MAX 11 is to merge technology from cup racing with everyday life. Drivability, durability, reliability and safety have been the top priority within the development. To get the power on the road, we have taken the engine and gearbox from the modern 997 Cup model. The unit generates a maximum output of 460 hp at 7500 rpm and a maximum speed of 8760 rpm. The 6-speed manual gearbox enables uncompromising control of the vehicle at all times. In addition, a racing brake system and a fully variable coilover kit were installed to enable a perfect racing experience for the road.

CARBON-KEVLAR BODY
Every EVOMAX vehicle is designed virtually by leading European car designers. Carbon is not just carbon! As one of the few vehicle refiners, we decided to manufacture the body from carbon-kevlar for safety reasons and also to reinforce it with a welded-in safety cell. In order to achieve further weight savings, the exhaust system is made of titanium. In order to generate maximum drive, the EVOMAX has a downforce system from racing, which gives the car stability and agility at high speeds.

TÜV COMPLIANT
The breathtaking design of the EVOMAX ensures an unmistakable appearance, which does justice to the built-in racing technology and embodies both classic and modern at the same time. The entire production of the EVOMAX takes place in Germany and thus meets the highest quality requirements. All of our models have been fully approved by TÜV and may be used on the road.

= Bedrijfsinformatie =

Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie