![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-07-1991 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 285.034 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-1991 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 285.034 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bema Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamseweg 151 |
Postcode | 3812 RR |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53165574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bemaautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1989 - 1994
Tellerstand: 177.112 mijlen
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 256 km/u
Ledig gewicht: 1.345 kg
Wielbasis: 227 cm
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Henri en Herman Exclusive is met ingang van maart 2021 verder gegaan als Bema Automotive. Dat is een label dat is ontstaan in 1982 toen Willem de Vries de aandelen kocht van Piet Nefkens van Automobielbedrijf Henri Nefkens BV. De toenmalige BV van de Vries heette toen Bema en die naam hebben we weer ingevoerd als onze nieuwe handelsnaam . Sinds 2010 voeren we naast Opel tevens het importschap van Cadillac en Corvette in Nederland. De laatste 10 jaar mocht Henri en Herman Exclusive (voorheen Nefkens GM) namens GM de distributie verzorgen van deze echte Amerikaanse topproducten in Nederland. Helaas is er door de strengere milieueisen in Europa een versobering van het aanbod van modellen doorgevoerd. Op dit moment lijkt het erop dat we alleen de Cadillac XT4, de Cadillac Escalade en op kleine schaal de Corvette C8 zullen krijgen (2021). Daarom hebben we onze focus verlegt en naast deze nieuwe auto's een steeds wisselend aanbod van aparte, bij voorkeur Amerikaanse auto's. We zoeken continu naar alle soorten modellen en uitvoeringen en alle bouwjaren. Of het nou om een aparte oldtimer gaat of een model dat verder niet verkrijgbaar is in Europa, als het er niet is kunnen we het voor u regelen. Import, kenteken afhandeling, we nemen u alles voor u uit handen. Ook gaan we ons wat meer richten op de verkoop van Amerikaanse Pick Ups. Check daarom regelmatig onze website of ons Instagram account. Graag tot ziens bij Bema Automotive!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
![Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/29/porsche-911.jpg)
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.