Bouwjaar | 23-07-2024 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.562 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 291 kW (396 pk) |
€ 199.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2024 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.562 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 291 kW (396 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars Utrecht BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 63 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 294 km/u
Ledig gewicht: 1.516 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Porsche 911 3.0 Carrera | Sportuitlaat | 18-weg | BOSE Audio | Sport Chrono |
Exterieur: Diepzwart metallic
Interieur: Leder zwart
Eerste inschrijving: 23-07-2024
Kilometerstand: 7.562 km
2-persoons achterbank
20-21-inch RS Spyder-wielen in donkerzilver (satijn)
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
Bandenafdichtmiddel en elektrische luchtcompressor
BOSE® Surround Sound System
Brandstoftank van 84 liter
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Geen modelaanduiding
Ionisator
Lamellen motordeksel gespoten
Lane Change Assist
Led-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Opbergnet in de beenruimte
Porsche embleem op hoofdsteunen
PORSCHE-logo hoogglans zwart gespoten
Privacybeglazing
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
SportDesign sideskirts
Sportuitlaatsysteem (uitlaatpijpen in zwart)
Stuurbekrachtiging Plus
Surround View with Active Parking Support
Verwarmd GT sportstuur leder
Voorruit met grijze band
Wielkern met Porsche logo in kleur
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.