Bouwjaar | 12-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.984 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-447-TJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.984 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-447-TJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsale-Maarssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Positronweg 10 |
Postcode | 3542 AZ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42389406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 360 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg
Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 83 km actieradius per uur, compleet vol in 13 uur en 53 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 471 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 16 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,888888888889 kWh/100km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Alle inruil mogelijk auto, motor, scooter, boot
etc.
Wij kunnen u nieuwe auto direct zelf tenaamstellen 24/7 voor export kunt u ook bij ons terecht wij maken 24/7 export documenten
Wij kunnen ook voor u een financiering regelen
Van maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00-17:00
Buiten de openingstijden kunt u altijd telefonisch een afspraak maken.
Ook voor overige vragen en informatie kunt u telefonisch contact opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen
Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?
De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.
Plus
- rijdt zo goed als hij eruit ziet
- slimme iCockpit
- moderne uitrusting
Min
- verhoging in vloer bij e-208
- onwennige bediening infotainment-systeem
- matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.
Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.