Bouwjaar | 27-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.970 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 21-XSV-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.970 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 21-XSV-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Floor Auto's en Onderhoud |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Kronkels 23B |
Postcode | 3752 LW |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38202928 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.floorautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4813 x 1853 x 1476 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
De volledige foto documentatie vindt u op onze website www.floorautos.nl/aanbod
[[ Omschrijving ]]
Het betreft hier een in zeer nette staat verkerende Peugeot 508 SW Blue Lease Executive uit het bouwjaar 2012.
Onder de motorkap vindt u een 1.6 benzine motor van Peugeot, de aandrijving wordt verzorgd
door een handgeschakelde transmissie.
Zowel optische als technische verkeerd de Peugeot in een zeer goede staat, alle opties en functies werken geheel na behoren
zonder enige vorm van defecten.
Eenmaal aangekomen wordt u verwend met lichtmetalen velgen, trekhaak, mistverlichting, parkeersensoren,
cruise controle, climate controle, navigatie systeem, boordcomputer, carkit, isofix, snelheids display,
elektrische ramen en spiegels, stuur en stoel in hoogte verstelbaar, bluetooth, panorama dak, stuurwiel bediening,
centrale vergrendeling, licht en regen sensoren en nog zoveel meer!
De Peugeot 508 SW Blue Lease Executive is een originele Nederlands geleverde auto met een NAP goedgekeurde km stand.
[[ Overig ]]
De Peugeot 508 Sw 1.6 Blue Lease Executive wordt door ons afgeleverd met een geldige apk tot Mei 2025.
Bij binnenkomst is deze Peugeot volledig door ons gecontroleerd en op alle punten goed bevonden.
Tevens zijn alle vloeistoffen op niveau gezet zodat u met een gerust hart de weg op kunt.
Bij deze bolide zijn 2 sleutels, bijbehorende boekjes en een nationale autopas aanwezig.
!! Wij rekenen geen meer/afleverprijs voor al onze occasions !!
[[ Over Ons ]]
Bij Floor Auto's & Onderhoud bent u op het juiste adres voor het aanschaffen van uw nieuwe occasions of reparatie aan uw huidige auto.
Wij zijn een vader/zoon onderneming die volledig gerund wordt in onze familie, en uiteraard zijn wij hier zeer trots op!
bij ons treft u een ruim aanbod van occasions waarvan de prijzen variëren tussen de € 3000 tot € 20.000 euro.
Wij zijn geopend van Maandag tot Vrijdag van 9:00to 17:00.
Op Zaterdag kunt u bij ons terecht vanaf 10:00 tot 12:00.
Voor meer informatie, bezichtiging, proefrit of een afspraak bu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.