Bouwjaar | 14-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.452 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZF-117-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.452 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZF-117-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Select Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 37A |
Postcode | 3762 EH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50557280 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoselect-center.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4585 x 1804 x 1470 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.280 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nette en zeer goed rijdende Peugeot 308 SW uit bj.2019.
Onderhoudsboekjes en NAP aanwezig!
Distributieriem is vervangen bij 106.939 km.
APK gekeurd tot 14-05-2025.
Wij hanteren GEEN afleverkosten.
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken op nr. 06-50557280 (ook via whatsapp) voor een afspraak.
Wij werken uitsluitend op afspraak!
Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen.
Zo weet u dat de auto aanwezig is, indien wij het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.
Inruil van uw huidige auto is eventueel mogelijk.
Overschrijven, verzekeren of exporteren/uitvoeren is bij ons op de zaak mogelijk.
Garantie? Vraag naar onze voorwaarden!
Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze advertentie.
Wij doen ons uiterste best om deze advertentie zo accuraat mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.