Peugeot 308 1.6 VTi RIJDT SUPER/AIRCO/NAVIGATIE/APK 11-2025

€ 4.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-10-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.000 km
Deuren 5
Kenteken 73-NNP-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Peugeot 308 1.6 VTi RIJDT SUPER/AIRCO/NAVIGATIE/APK 11-2025


€ 4.000,-

Algemeen

Bouwjaar 20-10-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.000 km
Deuren 5
Kenteken 73-NNP-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MA&CA Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwegracht 16-A
Postcode 3763 LB
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29448848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.262 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Te koop aangeboden een Peugeot 308 1.6 VTi benzine uit 2010....

Deze Peugeot 308 rijdt en schakelt zeer fijn en goed.
Motorisch technisch helemaal prima.
Interieur is schoon en fris.
Exterieur zit goed in de lak.

2e eigenaar
2x sleutels aanwezig
Km-stand is laag en origineel met NAP
Rondom met goede remblokken en schijven
Rondom met zeer goede banden (wintersetje met velgen aanwezig)
Onderhoudsboekjes aanwezig, auto is goed onderhouden

Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd bij 100.000km.

Kortom:
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.

APK gekeurd tot 13 NOVEMBER 2025

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie