Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-XN-LG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 3.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-XN-LG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MA&CA Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16-A |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29448848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.153 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Te koop aangeboden een Peugeot 207 1.4 VTi uit 2007....
Deze Peugeot 207 rijdt en schakelt zo goed als nieuw.
Interieur is schoon en fris.
Exterieur zit goed in de lak.
1e eigenaar (17jaar in bezit)
2x sleutels aanwezig
Km-stand is zeer laag en origineel met NAP
Rondom met goede remblokken en schijven
Onderhoudsboekjes aanwezig (zeer goed en elk jaar onderhouden)
Airco werkt goed en is IJSKOUD
Youngtimer
Cruise Control
Glazendak
Laatste olie service beurt is uitgevoerd bij 135.000km, volgende beurt pas over 20.000km.
Kortom:
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.
APK gekeurd tot 9 AUGUSTUS 2025
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken
Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.
Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.
Plus
- Laag verbruik, prima prestaties
Min
- Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
- Karige uitrusting
Conclusie
Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.
Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.