Bouwjaar | 07-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.228 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 6-SNJ-18 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.228 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 6-SNJ-18 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van De Snelle Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Constructieweg 4 |
Postcode | 3433 NN |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48398956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandesnelleautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
*HIGHLIGHTS*
-AIRCO
-NAP
-DEALERONDERHOUDEN
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Van De Snelle Auto's
Uw occasiondealer waarbij uw wensen centraal staan! Inruil van uw auto, motor, scooter en boot is mogelijk bij ons! Wij zijn maandag t/m zaterdag geopend van 09:00 uur t/m 18:00 uur, op Zondag zijn wij geopend op afspraak. Buiten de vaste openingstijden zijn bezichtigingen op afspraak mogelijk.
Met vriendelijke groet en tot ziens.
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beďnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 107 | Kleine charmeur
De fabrikanten maken er geen geheim van. Op de neus en het logo na, zijn de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo dezelfde auto's. Het belangrijkste verschil is te vinden in de uitrusting en daarmee de prijs. De Peugeot 107 komt nu, als laatste van het trio, op de markt. Hoe onderscheidt de 107 zich van de concurrenten?
De Peugeot 107, Citroen C1 en Toyota Aygo zijn onderhuids dezelfde auto. De Peugeot 107 onderscheidt zich met charme en Franse flair.
Plus
- voordelig, volwaardig en volwassen
- goedkoop in aanschaf en gebruik
- veel ruimte voorin
Min
- matige toegang tot bagageruimte
- geen afsluitbaar dashboardkastje
- 2Tronic automaat voelt bestuurder niet goed aan
Conclusie
De techniek en rijeigenschappen van de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo verschillen nauwelijks. De keuze zal daarom vooral worden beïnvloed door de vormgeving en de uitrusting, want de basisuitrusting en prijsstelling verschilt per fabrikant. Bij Peugeot is stuurbekrachtiging altijd standaard, maar bijvoorbeeld een radio niet.
In de keuze voor een auto speelt ook het imago van een merk een grote rol. Ieder van de drie bijna identieke auto's heeft toch een eigen gevoel en eigen karakter. De Toyota Aygo is stoer en trendy. De Citroën C1 is vrolijk en eigenwijs. De Peugeot 107 is een echte charmeur met typische Franse flair.