![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-05-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.659 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KJN-09 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 4.545,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.659 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KJN-09 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Westerhout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Latensteinseweg 21A |
Postcode | 4005 EG |
Plaats | Tiel |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46962220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowesterhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Leuke Opel Astra 1.4 Turbo in nette staat met nieuwe APK. Maar weinig Berline uitvoeringen te koop. Zeer ruime kofferbak. Rijd en schakelt heerlijk en ziet er top uit voor de leeftijd. Met navigatie automatische airco en parkeersensoren
Opel Astra 1.4 Turbo Berlin nieuwe APK Navi parkeersensor
- Kenteken: 3-KJN-09
- Merk: Opel
- Model: Astra
- APK tot: 30-05-2025
- Tellerstand: 242659 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1364 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: A14NET
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1337 kg
- Max. trekgewicht: 1250 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 466 cm
- Hoogte: 1500 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Leuke Opel Astra 1.4 Turbo in nette staat met nieuwe APK. Maar weinig Berline uitvoeringen te koop. Zeer ruime kofferbak. Rijd en schakelt heerlijk en ziet er top uit voor de leeftijd. Met navigatie automatische airco en parkeersensoren
Voor een bezichtiging van een occasion bij ons is het verstandig om een telefonische afspraak te maken, dit voor de beschikbaarheid van de occasion.
Op afspraak ook in de avond uren of op zondag bezichtiging mogelijk.
Inruil is alleen mogelijk tegen handelsprijs!
Autobedrijf Westerhout
Latensteinseweg 21A
4005 EG Tiel
Tel: 0031646962220
Pakket: Berlin+ pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Lederen stuurwiel
- Regensensor
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Autobedrijf Westerhout
Latensteinseweg 21 A
4005 EG Tiel
+31646962220
info@autowesterhout.nl
www.autowesterhout.nl/
TREFWOORDEN :Bus opkoper,bus inkoop,bestelauto opkoper.wat is mijn bus waard,schade bus verkopen,export bus opkoper,wat is mijn auto waard,snel auto verkopen,snel mijn auto verkopen,Den Haag Almere Apeldoorn Zoetermeer Dordrecht Zwolle Limburg Den Bosch Lelystad Middelburg ZeelandNijmegen Deventer Groningen Utrecht IJzendijke Hulst Axel Zutphen 's-Hertogenbosch Tiel Maastricht Middelburg Dordrecht Zwolle Ha rderwijk Roermond Eindhoven Arnhem Kampen Sittard Haarlem Delft Breda Alkmaar Amersfoort Leiden Gouda Leeuwarden Beverwijk Dokkum Amsterdam Enschede Rotterdam Venlo Almelo Oss Texel Valkenburg 's-Gravenhage Assen Meppel Tilburg Zaandam Auto inkopen, Auto verkopen,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.