Bouwjaar | 08-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.777 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NG-563-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.777 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NG-563-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Vrijhoeven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grotestraat 47 |
Postcode | 5158 NA |
Plaats | Heusden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 662516 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvrijhoeven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.480 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
9650.- is de zo meeneem prijs inclusief nieuwe apk. Voor 10550.- krijgt u 3 maanden garantie en een grote beurt erbij. Wij rekenen geen afleverkosten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Adam Rocks | Niet alleen voor Eva
Wie een bijzondere auto wil rijden, moet daarvoor diep in de buidel tasten. Opel bracht daar met de Adam verandering in. De Adam heeft een onderscheidend uiterlijk en is op alle denkbare manieren aan de eigen smaak aan te passen. De anderhalf jaar geleden geïntroduceerde Adam bleek echter twee problemen te hebben: hij viel voornamelijk bij vrouwen in de smaak én het verbruik lag te hoog. De "Adam Rocks" moet daar verbetering in brengen...
Met de komst van de Rocks moet de Adam ook bij mannen in de smaak vallen. Wat Autozine betreft, is dit gelukt. Dankzij de ruigere aankleding is de auto minder guitig en elegant, maar juist dapper.
Plus
- Geslaagde combinatie van uiterlijk vertoon en degelijkheid
- Vlot en zuinig (1.0 Turbo)
- prima weggedrag (ook met grote velgmaat)
Min
- BringGo navigatiesysteem valt regelmatig uit
- Onhandig grote draaicirkel
- kunstmatig gevoel in besturing
Conclusie
Toen Opel de Adam introduceerde, wilde het merk een bijzondere auto tegen een heel gewone prijs aanbieden. Toch bleven de verkopen achter bij de verwachting. Dat had twee redenen: de Adam bleek voornamelijk bij vrouwen in de smaak te vallen, en de motoren bleven achter bij de concurrentie.
Met de komst van de Rocks moet de Adam ook bij mannen in de smaak vallen. Wat Autozine betreft, is dit zeker gelukt. Dankzij de ruigere aankleding is de auto minder guitig en elegant, maar juist dapper en zelfverzekerd. Ook de nieuwe kleuren en patronen maken de Adam zonodig nog opvallender en ook dat siert hem. De Rocks staat op een verhoogd onderstel. Dit doet geen afbreuk aan de wegligging en zorgt zelfs voor meer comfort.
Voortaan is iedere Adam leverbaar met een 1.0 liter driecilinder motor en daarmee maakt Opel een enorme sprong vooruit. De EcoTec is niet alleen stil en sterk voor een driecilinder, maar zelfs stiller en sterker dan de gemiddelde viercilinder! Het beloofde lage verbruik is in de praktijk bovendien goed te benaderen. Om het nog duidelijker te verwoorden: Opel levert de beste driecilinder-motor die er op dit moment te koop is. Daarmee is de Adam in alle opzichten meer mans geworden!