Bouwjaar | 25-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.159 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-017-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.159 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-017-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roeleveld Maarssen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 5 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 558060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roeleveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2015 - jan. 2016
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 183 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Autobedrijf Roeleveld
Het autobedrijf waar u terecht kunt voor de aankoop, het onderhoud en schadeherstel van alle merken voertuigen. Als familiebedrijf zijn wij sinds 1931 actief binnen de mobiliteitsbranche, inmiddels onder leiding van de derde generatie Roeleveld. Met een jong team staan wij actief in de branche en sturen wij aan op kwaliteit, service en klanttevredenheid.
Kom gerust langs en maak kennis met onze medewerkers, ervaar de persoonlijke benadering en bezichtig onze modern ingerichte showroom. Bij Autobedrijf Roeleveld bent u meer dan welkom!
Voor meer informatie en foto's van onze occasions verwijzen wij u graag naar onze site, www.roeleveld.nl
Onderhoud pakketten
Sta niet voor verassingen en lees u in over de mogelijkheden omtrent de aflevering van het voertuig dat u bekijkt. Autobedrijf Roeleveld kiest er bewust voor u een keuze aan te bieden voor wat betreft de aflevering van een voertuig. De keuze is aan u, de uitvoering aan ons...
Onderhoud pakket: PREMIUM
€ 995,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: PREMIUM incl. vervanging Distributieriem
€ 1495,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Vervangen distributieriem
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: BASIS
€ 0,-
Inclusief:
- APK (zolang deze geldig is)
- Vloeistof controle
- Technische controle
- 12 maanden wettelijke garantie
= Bedrijfsinformatie =
Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
noch aanspra
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.