Bouwjaar | 05-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZL-447-G Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 18.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZL-447-G Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Doorn Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietdekkersweg 2 |
Postcode | 3449 JC |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 407076 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.doornauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 181 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 687 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Professioneel gereinigd en in showroomconditie
- Een grondige technische inspectie vooraf
- Tenminste 6 maanden APK gekeurd
- 3 maanden basisgarantie
- Met tellerrapport / Nationale Autopas
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Uitbreiding van Basisgarantie (€ 850 meerprijs): 12 maanden BOVAG-garantie, of garantie bij uw eigen dealer.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Direct van de 1e eigenaar in de prachtige kleur Vivid Blue metallic.
In het verleden is het onderhoud 100% volgens voorschrift uitgevoerd.
Laatste grote onderhoudsbeurt gedaan op 89.515km/dd.17-06-2024.
Door het luxe Business Edition pakket voorzien van alle actuele opties zoals:
-Glazen panoramadak.
-Electrisch verstelbare bestuurdersstoel+in hoogte verstelbare passagiersstoel.
-Electrisch verwarmde voorstoelen.
-Navigatiesysteem full map.
-Rondom zicht parkeercamera.
-Parkeersensoren voor en achter.
-Achtruitrij assistent.
-Adaptive cruisecontrol.
-Apple CarPlay + Android Auto.
-Rijstrooksensor met correctie.
-Automatische airco/climatecontrol.
-17Inch. lichtmetalenvelgen.
-Keyless entry/Keyless start.
Wij nemen graag alle tijd voor u en werken daarom op afspraak.
Voorkom teleurstelling en bel even voor u komt.
Tel:0348-407076.van Doorn Auto's B.V.
Getoonde internetprijs is rijklaar inclusief:
- 3 Maanden Basisgarantie.
- Geleverd in showroomstaat,dus professioneel gereinigd.
- BOVAG 40-punten check voor aflevering.
- Getoonde prijs is rijklaar, zonder bijkomende kosten met garantie.
Aanvullend is 12 Maanden Bovaggarantie, of garantie bij uw eigen dealer mogelijk voor E850,--.
Uw huidige auto ruilen wij graag in!
van Doorn Auto's B.V. is aangesloten bij BOVAG, RDW en Nationale Autopas.
U vindt ons centraal in Nederland op slechts 30 minuten van Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.