Bouwjaar | 04-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Oudegein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9H |
Postcode | 3433 NP |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44414489 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoserviceoudegein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Ledig gewicht: 1.260 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Zeer lichte zijschade ! Auto is volledig rijdbaar !!!
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Prijs is ex bpm ( Bpm circa de €50 / €150 )
Zeer lichte schade, volledig rijdbaar !
= Bedrijfsinformatie =
----------------------------------------------------------------------
Ten eerste willen wij u van harte welkom heten in ons bedrijf !
Instagram: @Autoserviceoudegein
Financiering is mogelijk !
Inruil is mogelijk van allerlei soorten voertuigen en of motoren !
Uiteraard behoren nieuwe APK, garantie, inruil en diverse afleveringspakketten tot de mogelijkheden.
Al onze occasions zijn NAP gecontroleerd en alvorens verkoop volledig geïnspecteerd waardoor kwaliteit wordt gewaarborgd.
Onze werkplaats beschikt over de moderne apparatuur, ook beschikken we over een vakkennis van meer dan 40 jaar ervaring, van oldtimers tot en met moderne voertuigen !
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Heeft u interesse of een vraag? Aarzel dan niet en bel of mail ons ! ( 0644414489 / info@autoserviceoudegein.nl)
Buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend (ook op zondag).
Openingstijden:
Maandag 08:00 tot 18:00
Dinsdag 08:00 tot 18:00
Woensdag 08:00 tot 18:00
Donderdag 08:00 tot 18:00
Vrijdag 08:00 tot 18:00
Zaterdag 10:00 tot 17:00
Zondag Gesloten (op afspraak geopend)
Autoservice Oudegein
Nijverheidsweg 9H
3433 NP NIEUWEGEIN
T. 030 - 601 78 60
F. 030 - 601 71 74
M. 06 - 44414489
M. 06 - 54918358
I: www.autoserviceoudegein.nl
E. info@autoserviceoudegein.nl
Kvk Utrecht: 63473259
BTW nummer: NL.1997.42.935.B.02
Rabobank Utrecht IBAN: NL 27 RABO 0304 0705 13
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.