Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.929 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-925-BV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.929 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-925-BV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ve & Ve |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cliffordweg 44a |
Postcode | 3646 AH |
Plaats | Waverveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 263260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ve-ve.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2021
Modelcode: F55/F56
Typenummer: XU71
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 398 x 173 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.685 kg
Interieur
Interieur: Stof firework carbon black / carbon black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Afleverpakket 1 (€ 395 meerprijs):
Genoemde prijs is de verkoopprijs/ meeneemprijs van de getoonde auto.
Dit is exclusief aanvullend afleverpakket ter waarde van € 395,-
Het optionele afleverpakket bestaat uit;
-6 maanden garantie
-APK en de daaruit voortvloeiende werkzaamheden
-Ex- en interieur cleanen
-Onderhoudsbeurt volgens schema
-Halve tank brandstof
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Autobedrijf Ve & Ve is al ruim 20 jaar een begrip in Waverveen voor service en onderhoud voor alle merken en type auto's. Met vakmanschap en passie voor auto's werkt Autobedrijf Ve & Ve aan vele auto's zodat bestuurders vele veilige kilometers kunnen rijden met betrouwbare auto's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.