Mini Cooper 3-Deurs E Favoured

€ 41.795,- incl. BTW

Bouwjaar 14-06-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.500 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 135 kW (184 pk)

Mini Cooper 3-Deurs E Favoured


€ 41.795,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.500 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Poelgeest Woerden B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middellandse Zee 13
Postcode 3446 CG
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 413778 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-poelgeest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Modelcode: J01/F66
Referentienummer: 5930784
Typenummer: 11GC

Technische informatie
Koppel: 290 Nm

Aandrijving
Actieradius: 294 km (300 km elektrisch)

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 386 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.990 kg

Accu
Accu: 41 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 75 kW

Interieur
Interieur: Donker blauw, Skai
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 143 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 13-06-2027
Garantielabel: MINI Occasions NEXT

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: MINI Occasions Next
Dit afleverpakket bevat: MINI Occasions NEXT

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 628 min

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie