Bouwjaar | 06-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-844-PV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 17.490,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-844-PV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wil van der Tol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 3 |
Postcode | 3471 GZ |
Plaats | Kamerik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 401272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfwilvandertol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - feb. 2021
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.685 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Super gave kleuren combinatie op deze Mini Cooper 136 PK 5-deurs rood met een zwart dak. Daarnaast is deze Mini rijk uitgerust aan opties als: Cruise Control / Climate Control / Elektrische Ramen / Centrale Deurvergrendeling / Automatische Lichtsensor / Full-Map Navigatie / Regensensor / Elektrische Verstelbare Buitenspiegels / Striping op de Motorkap / Zwarte Hemelbekleding & Zwarte Lichtmetalen Crown Spoke Velgen
= Bedrijfsinformatie =
**LET OP: Onze prijzen zijn ALL-IN (Rijklaar zonder extra afleverkosten)**. Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK, afleveringsbeurt en wordt in zijn geheel schoongemaakt. Uiteraard is ook de kilometerstand in de Nationale Auto Pas gecontroleerd. Wij zijn gevestigd in Midden-Nederland, nabij Utrecht, ter hoogte van Woerden. Voor een impressie van ons autobedrijf of route informatie kijk op www.autobedrijfwilvandertol.nl Graag tot ziens bij Autobedrijf Wil van der Tol, ruim 50 jaar een begrip in auto's!!
Hoewel onze advertenties met alle zorgvuldigheid worden samengesteld, kan het natuurlijk altijd zijn dat er iets mist of verkeerd is ingevuld. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.