Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-126-ZF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 28.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-126-ZF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Knoop Breukelen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kareldoormanweg 47 |
Postcode | 3621 GT |
Plaats | Breukelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 266144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopweb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- KNOOP BASIS PAKKET (inbegrepen):
- Geldige APK
- Tenaamstelling
- KNOOP PAKKET 1 (€ 395 meerprijs):
- APK-Keuring
- Tenaamstelling
- NAP check
- Reinigen Interieur
- Gewassen
- Vloeistoffen check
- Brandstof (20 liter)
- Inspectierapport aanwezig
- 12 maanden Basis CarGarantie
- (Europadekking bij alle merkdealers!)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie; Nieuwe APK
- KNOOP PAKKET 2 (MEEST GEKOZEN) (€ 795 meerprijs):
- APK-Keuring
- Tenaamstelling
- NAP check
- Reinigen interieur
- Gewassen
- Vloeistoffen check
- Brandstof (20 liter)
- Inspectierapport aanwezig
- Onderhoudsbeurt
- 6 maanden Comfort CarGarantie
- (Europadekking bij alle merkdealers!)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): Car garantie; Nieuwe APK
- KNOOP PAKKET 3 (€ 995 meerprijs):
- APK-Keuring
- Tenaamstelling
- NAP check
- Reinigen interieur
- Gewassen
- Vloeistoffen check
- Brandstof (20 liter)
- Inspectierapport aanwezig
- Onderhoudsbeurt
- 12 maanden Comfort CarGarantie
- (Europadekking bij alle merkdealers!)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): Car garantie; Nieuwe APK
Overige informatie
Garantie: Tot 30 September 2025
Is deze auto iets voor u? Genoemde prijs is een basisprijs. Wij informeren u graag welke garantie en onderhoudspakketten er op deze auto mogelijk zijn, of kijk ook op Knoopweb.nl. U bent van harte welkom voor een vrijblijvende nadere kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.