![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.149 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-321-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.149 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-321-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Stekelenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parkerbaan 5 |
Postcode | 3439 MC |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6037050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostekelenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Black/black1, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
* Geldige APK.
* RDW Leges.
- Optioneel onderhoudspakket Plus (€ 595 meerprijs):
* Onderhoud volgens fabriek schema.
* Indien nodig nieuwe mattenset.
* €50,- aan brandstof.
* Mobiliteitspas voor pech onderweg Nederland / Europa.
* Minimaal 11 maanden geldige APK.
* 6 maanden Stekelenburg Garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Stekelenburg Garantie (6 maanden garantie)
Op onze eigen website staan veel meer foto's in hogere resolutie ! www. autostekelenburg . nl
De geadverteerde prijzen zijn exclusief onze afleverpakket opties.
Welkom bij Autocentrum Stekelenburg ! Autocentrum Stekelenburg is het autobedrijf met 40 jaar ervaring in de automotive waar u en uw auto centraal staan. Als Mitsubishi Daihatsu en Chevrolet Dealer doen wij alles om u te ontzorgen als het om uw mobiliteit gaat. Bezoek onze showroom voor een nieuwe, ons uitgebreide occasionterrein voor een gebruikte auto of de werkplaats voor onderhoud , reparatie of schadeherstel en ervaar het Merkbaar Verschil.
Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Bel voor meer informatie of een afspraak 030-6037050
Ondanks onze grote zorg voor het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden."
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
![Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/163/mazda-cx-3.jpg)
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.