Bouwjaar | 28-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.149 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-610-VJ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 17.390,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.149 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-610-VJ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Soestdijk |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Nieuwerhoekplein 1 |
Postcode | 3761 HD |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6098280 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2017 - jul. 2018
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.
Iedereen zal het stoere karakter van een SUV herkennen. Maar alleen u kent als berijder de kwaliteiten van deze 2017 CX-3. Dit is een auto met 73149 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2017. Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Mazda CX-3 voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwijl u uw ogen op de weg houdt, bedient u de auto met uw stem. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Ook regensensor, cruise control, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Mazda CX-3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Mazda. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Actieve dodehoekdetectie herkent andere voertuigen die in uw dode hoek rijden. Met dit hulps
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.