![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.084 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-981-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 18.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.084 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-981-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Burken |
Contactpersoon | Bertus van Burken |
Adres | Dorpsstraat 114 |
Postcode | 3927 BG |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 571719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanburken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.929 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Nette dealer onderhouden Mazda 3, dit is een originele Nederlandse auto van 1ste eigenaar.
Deze auto heeft o.a. een Trekhaak, Navigatie, Bluetooth telefoonvoorbereiding, Apple Car Play,
Android, Cruise control, Climate control, Regensensor, Bandenspannings controle systeem,
Isofix, Private glass, L.M. Velgen, Dimlichten automatisch, Parkeersensoren voor en achter,
Radio/cd-speler met USB en AUX aansluiting, Elektronische handrem, Stoelverwaming, Stuur-
verwarming, Multifunctioneel stuur, Keyless entry en Keyless start.
Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze Mazda 3. Een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrische handrem, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas zijn aan boord.
Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Ook is de Mazda uitgerust met: navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels en isofix-aansluiting.
De automatische veiligheidssystemen in deze Mazda fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Snelheid en andere benodigde info hoeft u niet meer te bekijken op het dashboard. De head-up display projecteert de gegevens in de voorruit. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
![Autotest | Mazda 3 Vernieuwen zonder veranderen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/93/mazda-3.jpg)
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.