Bouwjaar | 03-02-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.955 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | K-888-BG Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
€ 22.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.955 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | K-888-BG Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Bilthoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Soesterbergsestraat 2 |
Postcode | 3768 EH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 3071400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobilthoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/40 R20
Bandenmaat achter: 285/35 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.850 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
Nette, goed onderhouden en bijgehouden zeer deftige Maserati Ghibli. Voor een fractie van de nieuwprijs (nieuw koopt u er bijvoorbeeld maximaal een Kia Picanto voor ofzo...) zeer chique onderweg. Aan luxe ontbreekt het u ook niet in dit italiaanse raspaard. Historie volledig aanwezig vanaf nieuw. Inclusief nieuwe APK bij aflevering.
= Bedrijfsinformatie =
Auto Bilthoven is een merkonafhankelijke autohandelsmaatschappij en is centraal in Nederland gevestigd. Wij zijn (in verband met het vele onderweg zijn voor handel) alleen op afspraak geopend. Inruil (ook van motoren, caravans, boten etcetera) is te allen tijden mogelijk. Voor het maken van een afspraak of voor verdere vragen belt of appt u gerust via nummer 06-19636107. De mail wordt niet gelezen ivm tijdgebrek.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.