Lexus IS 250 Business

€ 7.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-03-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.689 km
Deuren 4
Kenteken 97-TZ-LL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.500 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.689 km
Deuren 4
Kenteken 97-TZ-LL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.500 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Lingenhoff
Contactpersoon Ernst van 't Hoff
Adres Ambachtsweg 7
Postcode 3953 BZ
Plaats Maarsbergen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42224727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.delingenhoff.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.055 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Wij leveren auto's gewoon netjes af zoals het hoort, geen gedoe en heldere afspraken. Dat is waar wij voor staan.
Daarnaast nemen wij graag de tijd voor je, mocht je ons willen bezoeken laat het ons weten via email of telefoon.

Bezoek en bezichtiging uitsluitend op afspraak.

Inruil is meestal bespreekbaar.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie