Bouwjaar | 19-03-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.689 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 97-TZ-LL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.689 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 97-TZ-LL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Lingenhoff |
Contactpersoon | Ernst van 't Hoff |
Adres | Ambachtsweg 7 |
Postcode | 3953 BZ |
Plaats | Maarsbergen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42224727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.delingenhoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.055 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Wij leveren auto's gewoon netjes af zoals het hoort, geen gedoe en heldere afspraken. Dat is waar wij voor staan.
Daarnaast nemen wij graag de tijd voor je, mocht je ons willen bezoeken laat het ons weten via email of telefoon.
Bezoek en bezichtiging uitsluitend op afspraak.
Inruil is meestal bespreekbaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.