Land Rover Range Rover Sport P510e Autobiography First Edition | Pano-Dak | Trekhaak | Massage | Ventilatie | Meridian |
€ 139.900,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 02-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.432 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P510e Autobiography First Edition | Pano-Dak | Trekhaak | Massage | Ventilatie | Meridian |
€ 139.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.432 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2021 - mei 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 375 kW (510 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 114 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.710 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 31 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 20 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,1 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Land Rover Range Rover Sport P510e First Edition | Pano-Dak | Trekhaak | Massage | Ventilatie | Meridian |
Exterieur: Portofino Blue
Interieur: Veneer open pore black
Eerste toelating: 02-06-2023
Kilometerstand: 20.432 km
2E RIJ HOOFDSTEUN IN HOOGTE VERSTELBAAR
3D SURROUND CAMERA
4 WIELBESTURING
AIRCO 4 ZONES
22" STIJL 5127 SATIJN DONKERGRIJS
ADPTVE CRUSE CONTROL MET STUURASSISTENTIE
DETECTIE LUCHTKWALITEIT
ALL TERRAIN PROGRESS CNTRL PRO
ALL WHEEL DRIVE
ANDROID AUTO
APPLE CARPLAY
AUTO TERREIN RESPONS
HULPAGGREGAAT
ZWARTE REMKLAUWEN
ZWART DAK
DODE HOEK ASSISTENTIE
MOTORKAP LOUVRE GLANZEND ZWART
WINDSCHERM MOTORKAP
CABINEVERLICHTING
CCR MIDDENCONSOLE
CCR BINNENKANT
CCR PORTIERBEHUIZING KERN
CCR VOORBUMPERS
CCR HEMELBEKLEDING
CCR ACHTERBUMPERS
CCR ZITTEN
CCR OPHANGING 4 HOEKEN ASY
CENTRALE DEURVERGRENDELING DUBBEL
LAADUITRUSTING-VAR 2 (BASIC)
AANGESLOTEN NAVIGATIEGEGEVENS
CONSOLE LEDER
CONSOLE DEKSEL SPLITLEDER
CONTINUE VARIABELE DEMPING
DIGITALE AUDIO-UITZENDING
DEUR ARMSTEUN-SPLIT LEDER
DEURVERGRENDELING SCHILDEN
DEURPANEEL LEDER
ARMSTEUN BESTUURDERSSTOEL VERSTELBAAR
EBBENHOUTEN HEMEL
SPIEGELAFWERKING ZWART GLANS
VLOERMATTEN SVO BESPOKE PREMIUM
VOETPEDAAL METALEN AFWERKING
NAAR VOREN GERICHTE CAMERA
PARKEERHULP VOOR EN ACHTER+
HOOFDSTEUN VOOR HANDMATIG GEVLEUGELD
HOOFDSTEUN VOOR ELEKTRISCH NAAR VOREN/ACHTEREN
HOOFDSTEUN ELEKTRISCH IN HOOGTE VERSTELBAAR
BOLSTER VOORSTOEL ELEKTRISCH
ZITKUSSEN VOORSTOEL ELEKTRISCH VOOR/ACHTER
ZITKUSSEN VOORSTOEL ELEKTRISCH HOOG
ZITKUSSEN VOORSTOEL ELEKTRISCH KANTELBAAR
LENDENSTEUN VOORSTOEL - 4 WEG
RUGLEUNING VOORSTOELEN ELEKTRISCH VERSTELBAAR
VOORSTOELEN DRV/PAS GEHEUGEN
VOORSTOELEN VERWARMD/GEVENTILEERD
GLAS FRT/RR AKOESTISCH LAMINAAT
GRILLE GLANZEND ZWART
HEAD UP DISPLAY
KOPLAMPSPROEIERS
KOPLAMPEN = LED SCANNING
HEMELBEKLEDING - SUEDECLOTH
VERWARMDE VOORRUIT
VER
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
![Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4134/land-rover-range-rover-sport.jpg)
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!