Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | Soft-Close | URBAN | CarPlay | Memory | Panorama | ACC | HUD |

€ 159.900,- incl. BTW

Bouwjaar 14-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.250 km
Deuren 5
Kenteken Z-147-PT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 338 kW (460 pk)

Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | Soft-Close | URBAN | CarPlay | Memory | Panorama | ACC | HUD |


€ 159.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.250 km
Deuren 5
Kenteken Z-147-PT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 338 kW (460 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDM Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Waterveste 2
Postcode 3992 DB
Plaats Houten
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdmcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 338 kW (460 PK)
Vermogen elektromotor(en): 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 121 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 31 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 17 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28 kWh/100km

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 261 - € 286 per kwartaal

Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | Soft-Close | URBAN | CarPlay | Memory | Panorama | ACC | HUD |

Exterieur: Santorini Black
Interieur: Ebony Leather Perforated Semi-Aniline, Light Cloud / Ebony

Eerste toelating: 14.05.2024
Kilometerstand: 1.250 km


Voorzien van onder andere:

Urban Wheels
020BE Red Brake Calipers
022GJ Cabin Air Purification Pro
028LD Electrically deployable Tow Bar
029VT Reduced Section Alloy Spare Wheel
032MB Black Exterior Pack
041CZ Sliding Panoramic Roof
045CB Front Centre Console Refrigerator Compartment
047AW Laminated Front and Rear Side Glass
047DB Privacy Glass
055AC Locking Wheel Nuts
064AP Front Fog Lights
064LC Configurable Cabin Lighting
072BI Cold Climate Convenience Pack
032DV Heated Steering Wheel
040AK Heated Front Windscreen
040AQ Heated Front Washer Jets (Windscreen)
076EL Intrusion Sensor
079DU SV Bespoke Carpet Mats
088UW Natural Black Veneer Interior Details
112RC Sunblinds for Rear Side Windows (manual)
303UV Light Cloud / Ebony perforated Semi-Aniline Leather Seats
022AY Climate Control
022FA Air Quality Sensing
025JB Digital Audio Broadcasting (DAB)
025NH PIVI Diamond Infotainment System
026JC Wireless Charger with Booster
027CW Adaptive Dynamics
027DW Dynamic Air Suspension
031BS ClearSight Interior Rear View Mirror
032BU Ebony Headlining
032CG Extended Leather Upgrade
032QB Illuminated Seat Belt Buckle
033IP Driver and Passenger Seat Memory
033JH Perforated Semi-Aniline Leather Seats
038ID TFT Virtual Instrument Cluster
039IB Head-Up Display
065AN Adaptive Cruise Control with Stg Assist
066AC Keyless Entry and Push Button Start
078CC Paddle Shift - Satin Chrome
086DJ Driver Condition Response
086GM Blind Spot Assist
086GN 3D Surround Camera
086KD Reverse Traffic Detection Autobrake
086MC Park Assist (Full Auto)
087AX 13.1" Touchscreen
087CB High-Speed Emergency Braking
173AB Soft Door Close
183AB Apple CarPlay
183C

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie