Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | Soft-Close | CarPlay | Memory | Panorama | ACC | HUD |
€ 149.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 14-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-147-PT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | Soft-Close | CarPlay | Memory | Panorama | ACC | HUD |
€ 149.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-147-PT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 338 kW (460 PK)
Vermogen elektromotor(en): 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 121 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 31 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 17 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 261 - € 286 per kwartaal
Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | Soft-Close | CarPlay | Memory | Panorama | ACC | HUD |
Exterieur: Santorini Black
Interieur: Leather Perforated Semi-Aniline, Light Cloud / Ebony
Eerste toelating: 14.05.2024
Kilometerstand: 1.250 km
Voorzien van onder andere:
020BE Red Brake Calipers
022GJ Cabin Air Purification Pro
028LD Electrically deployable Tow Bar
029VT Reduced Section Alloy Spare Wheel
032MB Black Exterior Pack
041CZ Sliding Panoramic Roof
045CB Front Centre Console Refrigerator Compartment
047AW Laminated Front and Rear Side Glass
047DB Privacy Glass
055AC Locking Wheel Nuts
064AP Front Fog Lights
064LC Configurable Cabin Lighting
072BI Cold Climate Convenience Pack
032DV Heated Steering Wheel
040AK Heated Front Windscreen
040AQ Heated Front Washer Jets (Windscreen)
076EL Intrusion Sensor
079DU SV Bespoke Carpet Mats
088UW Natural Black Veneer Interior Details
112RC Sunblinds for Rear Side Windows (manual)
303UV Light Cloud / Ebony perforated Semi-Aniline Leather Seats
022AY Climate Control
022FA Air Quality Sensing
025JB Digital Audio Broadcasting (DAB)
025NH PIVI Diamond Infotainment System
026JC Wireless Charger with Booster
027CW Adaptive Dynamics
027DW Dynamic Air Suspension
031BS ClearSight Interior Rear View Mirror
032BU Ebony Headlining
032CG Extended Leather Upgrade
032QB Illuminated Seat Belt Buckle
033IP Driver and Passenger Seat Memory
033JH Perforated Semi-Aniline Leather Seats
038ID TFT Virtual Instrument Cluster
039IB Head-Up Display
065AN Adaptive Cruise Control with Stg Assist
066AC Keyless Entry and Push Button Start
078CC Paddle Shift - Satin Chrome
086DJ Driver Condition Response
086GM Blind Spot Assist
086GN 3D Surround Camera
086KD Reverse Traffic Detection Autobrake
086MC Park Assist (Full Auto)
087AX 13.1" Touchscreen
087CB High-Speed Emergency Braking
173AB Soft Door Close
183AB Apple CarPlay
183
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!